הסכם משתמש \ הסכם תנאי שימוש באתר

1. כללי

1.1. הסכם משתמש זה (להלן – "ההסכם") מגדיר תנאי שימוש באתר של מרכז ההזמנות  «digimarket.co.il» בכתובת www.digimarket.co.il. 

1.2. האתר של  מרכז ההזמנות «www. digimarket.co.il  (להלן - האתר) הינו בבעלות חברת   וויב טיים 2009 בע''מ. 

1.3.  הסכם זה מסדיר את מערכת היחסים שבין הנהלת האתר של מרכז ההזמנות «www.digimarket.co.il» (להלן – "הנהלת האתר") לבין המשתמש בשירותי האתר. 

1.4.  הנהלת האתר שומרת לעצמה את הזכות לשנות, להוסיף או להסיר סעיפים בהסכם בכל עת, ללא הודעה מוקדמת למשתמש. 

1.5. המשך השימוש בשירותי האתר מהווה הסכמה לאמור בהסכם המשתמש ולשינויים שהוכנסו להסכם זה. 

1.6. באחריות המשתמש לעכוב אחרי השינויים בהסכם.

2. הגדרת מונחים 

2.1. המונחים הרשומים להלן משמשים בהסכם הזה במשמעות הבאה: 

2.1.1 " digimarket.co.il" - מרכז ההזמנות (להלן – האתר) הנמצא בכתובת www.digimarket.co.il, המבצע פעילותו באמצעות משאבי אינטרנט והשירותים הקשורים אליו. 

2.1.2. מרכז ההזמנות "digimarket.co.il" - האתר המכיל מידע על מוצרים, ספקים של מוצרים, המאפשר לבצע בחירה, הזמנה ו-(או) רכישת מוצרים. 

2.1.3. הנהלת  האתר של מרכז ההזמנות "digimarket.co.il" – אנשי הצוות המוסמכים לנהל את האתר, הפועלים מטעם חברת וויב טיים 2009 בע''מ.  

2.1.4.  משתמש האתר של מרכז הזמנות "digimarket.co.il" (להלן - הקונה) - אדם שיש לו גישה לאתר דרך האינטרנט והוא משתמש באתר. 

2.1.5. מוצר - מידע שהתפרסם באתר זה, שמאפשר לקונה לבצע בחירה, הזמנה ו- (או) רכישת מוצרים. 

2.1.6. הזמנה - בקשת הקונה, שנוסחה בצורה נכונה, לרכישה ואספקה של המוצר מהאתר לכתובת שצוינה על ידי הקונה. 

2.1.7. המוצרים שמוצעים למכירה במסגרת האתר, מסופקים עלידי היצרנים הישראלים והבינלאומיים הטובים ביותר (להלן - הספקים). 

2.1.8. זמן האספקה (להלן - זמן האספקה), אשר ספקים מתחייבים לעמוד בו, מפורט במוצר לפני הקונה או נקבעים בעת אישור ההזמנה בטלפון ו / או בכתב באמצעות דואר אלקטרוני. 

2.1.9. תוכן האתר של מרכז הזמנות "digimarket.co.il" (להלן - התוכן) הוא תוצאות מוגנות של פעילות אינטלקטואלית. כל העתקה של חומרי האתר ללא אישור בכתב של בעל האתר אינה מותרת.

3. נושא ההסכם

3.1. הנושא של הסכם זה הוא מתן למשתמש של מרכז הזמנות גישה למוצרים ולשירותים המוצגים באתר.

3.1.1. מרכז ההזמנות מספק למשתמש את השירותים הבאים: 

גישה לתוכן אלקטרוני, 

צפייה בתוכן; 

גישה לאמצעי חיפוש וניווט של מרכז ההזמנות; 

גישה למידע על המוצר ולמידע על רכישת המוצר; 

שירותים אחרים שמוצגים בעמודי מרכז ההזמנות.

3.2. הסכם זה הוא הצעה לציבור. המשתמש שקיבל גישה לאתר נחשב למצטרף להסכם זה.

3.3. השימוש בחומרים ושירותים של האתר מווסת על ידי החקיקה הנוכחית של ישראל.

4. זכויותיהם וחובותיהם של הצדדים

4.1. להנהלת האתר יש זכויות: 

4.1.1. לשנות כללי השימוש באתר, כמו גם לשנות את התוכן של אתר זה ועיצוב גרפי. השינויים ייכנסו לתוקף מיום פרסום המהדורה החדשה של ההסכם באתר.

4.1.2. להגביל את הגישה לאתר במקרה הפרת תנאי הסכם זה על ידי הקונה.

4.2. לקונה יש זכויות: 

4.2.1. לקבל גישה לשימוש באתר. 

4.2.2. להשתמש בכל השירותים הזמינים באתר, כמו גם לרכוש את כל המוצרים המוצעים באתר.

5 ביצוע הזמנה 

5.1. לבצע הזמנה במרכז ההזמנות  יכול הן קונה רשום והן קונה לא רשום.

5.2. הקונה הוא אחראי בלעדי על דיוק ונכונות המידע שנמסר על ידיו בעת ההרשמה באתר. ההנהלה וספקי האתר לא אחראים על אי ביצוע / ביצוע לא תקין של התחייבויות עקב מסירת מידע לא נכון על ידי הקונה. 

5.3. ניתן לבצע הזמנה גם בטלפון, וגם באתר. 

5.4. במקרה של חוסר המוצר שמוזמן על ידי הקונה במלאי , אצל הספק, הנהלת האתר רשאית להוריד את המוצר הזה מההזמנה ו- / או לבטל את ההזמנה כאשר היא מודיעה על כך מראש לקונה.

6. הזמנת מוצרים ו-/או שירותים 

6.1. בכל רכישת מוצרים או שירותים לפי אחת מערכות המכירה הפועלות באתר על הקונה להכין ולמסור מספר נתונים נדרשים. לשם ביצוע מדויק של העסקה הקונה צריך למסור בצורה נכונה את הפרטים הבאים: שם, שם משפחה, כתובת, כתובת דוא''ל, מספר טלפון,  אמצעי תשלום.

6.2. מוצרים מוצעים למכירה במסגרת האתר מסופקים על ידי היצרנים הישראלים והבינלאומיים הטובים ביותר. מוצרי האתר נמכרים במסגרת מכירה יחידאית, בהתאם לחקיקה נוכחית, בזה מודגש שכל המוצרים למכירה באתר נמכרים על ידי הספקים בלבד ותחת האחריות המלאה שלהם - למעט מקרים כאשר מצוין אחרת במפורש. 

6.3. הן הספקים והן  הנהלת האתר פועלים בהתאם לכללי ההחזקה הראויה של המוצרים המוצעים למכירה.

7. אספקת מוצרים. 

7.1. אספקת מוצר על ידי ספק  מבוצעת בהתאם לתנאים המופיעים בתקנון של כל מוצר המוצע למכירה. 

7.2. זמן אספקה, אשר הספקים מתחייבים בו, נמסר לקונה במוצר או נקבע בעת אישור ההזמנה בטלפון ו / או בכתב באמצעות דואר אלקטרוני. בחישוב זמני אספקה נלקחים בחשבון רק ימי עבודה, כלומר, ימי השבוע מיום ראשון עד יום חמישי, לא נלקחים בחשבון ימי שישי וערבי חג (חגי ישראל). עם זאת, ספקים משתדלים לזרז את אספקה ככל שאפשר. מודגש בזה כי אף על פי שהאתר עושה כל מה שאפשר כדי להבטיח אספקת מוצרים מהירה ומדויקת, אין לו אפשרות להבטיח זאת ולכן האתר אינו אחראי לכל עיכובים בזמני אספקה. במקרה זה, הלקוח יכול לבטל את העסקה בלי לשלם עליה. 

7.3. בעת מילוי טופס הזמנה יש לציין אופציית משלוח על ידי הספק או איסוף עצמי. לא כל הספקים מציעים אופציה של איסוף עצמי, אם אתם בוחרים בה, אתם פטורים מתשלום עבור משלוח. שימו לב: לאחר ביצוע ההזמנה אי אפשר לשנות את בחירתכם. אם אתם בוחרים באיסוף עצמי, עליכם ליצור קשר עם הספק במספר הטלפון שמופיע לצד התמונה של כל מוצר ולתאם את הגעתכם. במקרה איסוף עצמי, ספק לא יהיה אחראי לכל נזק שנגרם למוצר כתוצאה של איסוף עצמי / ההרכבה העצמית של לקוח. 

7.4. שימו לב: מוצרים יסופקו לביתכם על ידי שליחים / מרכיבים לכתובת שציינתם בזמן ההרשמה, אלא אם ניתנה הוראה אחרת. אספקת מוצרים מתבצעת בהתאם לכללי ההסכם הזה.אם כתובת למשלוח שייכת לישות משפטית (לחברה), עליכם לציין את שמה לצד השם של הלקוח. 

7.5. לכל מוצר המופיע באתר, יש זמני אספקה המפורטים בפרטי המוצר. אספקה באמצעות שליח מתבצעת בהתאם לתנאי חברת הובלות, שמספקת שירותים לספק מסוים, כמו גם על פי הרשימה של היישובים שבהם מתבצעת אספקת הסחורה. אספקה ליישובים שבמצב חירום / מרחוקים / מחוץ לקו הירוק כרוכה בתשלום נוסף. אם חברת הובלות לא יכולה לספק את הסחורה לבית הלקוח, לרבות אזורים בעלי כניסה מוגבלת בשל סכנה מוגברת, כמו גם בשל תנאי מזג אוויר גרועים ו / או עקב הסכנה שמסכנת בטיחות העובדים, הלקוח יקבל הסברי המצב מן הספק. במקרה זה הספק והלקוח יכולים לקבוע דרך אספקה חלופית. 

7.6. במקרה שתנאי אספקה מוכרים כיוצאי דופן – לפי דעתו של הספק או המייצגים שלו –תשלום עלות המשלוח יהיה במלאו על הלקוח, שההזמנה בוצעה על שמו. (כתנאים יוצאי דופן נחשב מצב שבו אי אפשר לבצע אספקת הסחורה באמצעות המדרגות או במעלית, או אספקה דורשות ציוד מיוחד, או כאשר הסחורה צריכה להישלח לאחת הקומות העליונות של בניין רב קומות.) 

7.8. הספקים או אנשים שפועלים מטעמם, רשאיים לדרוש נוכחות של בעל כרטיס אשראי בעת מסירת הסחורה של ו / או הצגת תעודת הזהות של  בעל כרטיס אשראי ו / או חתימת בעל כרטיס אשראי על גב שובר המשלוח, ו / או קבלת משלוח - כמו תנאי מסירת המוצר.

8. ביטול הזמנה והחזרת מוצרים 

8.1.  זכות להחזר או להחלפה של המוצר ו/ או שירות ניתנת בהתאם להוראות סעיף 14 "ג '" של חוק הגנת הצרכן, בפרט - בהתאם לסעיף 14 "ג" (4), אשר קובע על "הטובין, שיוצרו במיוחד בעבור הצרכן בעקבות העסקה. " 

8.2 האתר שומר לעצמו את הזכות לבטל עסקה ו/או כל מכירה במקרים הבאים:

8.2.1 אם התברר לאתר שנעשתה טעות חמורה או שגיאה טכנית בהצגת המוצר, בציון המחיר, תנאי מכירה וכו'

8.2.2 אם התברר כי קרתה תקלת תקשורת ו/או בעיה טכנית אחרת המונעת ממשתמש להשתתף במכירה כראוי. במקרה זה ידיעה אודות ביטול העסקה תימסר ללקוח בטלפון ו/או באמצעות אמייל לכתובת שצוינה על ידי הלקוח בטופס ההרשמה.

* האתר אינו על אחראי על מסירת ללקוח ידיעה אודות הביטול באמצעות הדואל אם כתובת שצוינה על ידי הלקוח שגוייה או בגלל תקלה טכנית.

8.3. החזרת המוצר

8.3.1 הלקוח רשאי לבטל עסקה בתנאי החזרת המוצר למוכר כל עוד המוצר אינו פגום ולא היה בשימוש הקונה ועלותו עולה על סך של 50 ₪.

8.3.2 החזרת המוצר באריזה מקורית תיחשב לראיה מוצקה לאימות העובדה של היעדר השימוש בו.

8.3.3 בגין הסוגים הבאים של מוצרים ביטול העסקה תוך 14 יום מעת קבלתם יתאפשר:
i.   ריהוט
ii.  מוצרים לבית ולגן
iii. מכשירי חשמל ואלקטרוניקה
iv. מוצרים ארוזים באריזה מקורית בתנאי שהאריזה לא נפתחה על ידי הלקוח
v.  מוצרים שהוזמנו על ידי הלקוח וטרם נמסרו לו אף כשהוא אינו במלאי וקיים צורך בייצורו או הזמנתו אך ורק כאשר הייצור או ההזמנה לא קשורים לגודל או הדרישות המיוחדות של הלקוח.
vi.  מסנני מים או מכשירי מים
vii. שעונים
ביחס המוצרים המפורטים בסעיפים 1-7 פתיחת אריזה מקורית לא תיחשב כשימוש במוצר או גרימת נזק לו אלא אם יוכח אחרת.

8.3.4 חיבור מוצרים לחשמל, גז או מים לא ייחשב כשימוש בו.

8.3.5 עסקאות של הלבשה ונעליים ניתן לפרוע במשך יום מרגע קנייתם ועד לזמן של יומיים אחרי היום הזה. בעוד זאת ימי חופש אינם נכללים בספירת המועד הזה.

8.3.6 אם הקונה ביטל את העסקה האתר חייב להחזיר לו את עלות המוצר או השירות עם הפרש של דמי ביטול בסך של 5% ממחיר המוצר או השירות, אך לא יותר מ-100 שקלים או לבטל התחייבות התשלום של הקונה (למשל במקרה תשלום בכרטיס אשראי). במקרה זה הקונה חייב להציג חשבון או קבלה או ראיות אחרות לביצוע ההזמנה באתר.

8.3.7 אם בבית הלקוח מותקן מכשיר להענקת שירות הוא חייב במקרה ביטול העסקה לשלם לספק עלות ההתקנה אך שלא תעלה על סך של 100 ₪.

8.3.8 החזר המוצר יתבצע במשך חמישה ימים מיום התשלום, אם התשלום התבצע באמצעות כרטיס אשראי. על האתר לבטל התחייבות הקונה לתשלום ובמקרה שהתשלום נעשה על האתר להחזיר לקונה סכום במזומן או בהמחאה או לעדכן את חברת האשראי של הקונה אודות ביטול העסקה.  במקרה האחרון חברת האשראי מחויבת מיד לזכות את הקונה בסכום העסקה.

8.4.9 זכויות ביטול העסקה אינן חלות על:

1. רהיטים שהורכבו בבית הלקוח

2. מוצרים רפואיים והיגיינה 

3. מוצרים שיוצרו במיוחד עבור הצרכן בהתאם למידות ודרישות מיוחדות.

4. מוצרים שלא ניתנים להחזר לפי חוק

5. מידע בהתאם לחוק המחשבים

6. בגד תחתון כולל בגדי ים

7. תכשיטים בעלות יותר מ-3000 ₪, פרט לשעונים

9. האחריות

9.1 האחריות המלאה והבלעדית לכל ההיבטים של מוצרים המשווקים ושירותים מוטלת על הספקים. אם קיבלתם מוצר פגום שלא ניתן להחליף הקונה רשאי להחזירו ולקבל את הכסף ששולם.

9.2 תמונות המוצרים באתר המוצגים להמחשה בלבד. ייתכנו הבדלים בגווני צבעים המוצגים באתר והצבעים האמתיים של המוצרים. ייתכנו הבדלים בין המוצרים המוצגים באתר, חלקיים או מלאים מהמוצגים במציאות.

9.3 על הספקים מוטלת אחריות בלעדית למוצרים משווקים, אספקתם, איכותם, עמידה במבחן הזמן. הספקים לוקחים על עצמם כל התחייבויות שמוטלות על ישות משפטית לפי חוק  שנת 1981 והמצבים הנובעים מתוכנו. מודגש בזאת שהאתר יעשה כל אפשרי כדי שהספקים יספקו אספקת מוצרים בהתאם להזמנה.

9.4 בהתאם לסעיף של הסכם זה לא מוטלת אחריות על האתר ו/או הנציגים החוקיים שלו, על כל נזק ישיר או עקיף, אקראי או מכוון וגם נזק שסיבתו היא ממעשה כלשהו או כל נזק אחר, וגם בלא התחשב הנסיבות של המפורט למעלה, האחריות על פיצוי על הנזקים, אובדן אפשרות שימוש, אובדן נתונים או רווחים הנובעים משימוש באתר או אחד מתכונותיו  איכשהו קשור לשימוש כזה, וגם בעת עיקוב השימוש בו או אי אפשרות השימוש בעקבות אספקה או אי אספקת מוצרים או הענקת או אי הענקת שירותים, וגם בעקבות שימוש במידע, תוכנה, מוצרים, שירותים ותמונות עזר גרפיות שהתקבלו בעקבות האתר או בעקבות שימושו כזה או אחר, בהסכמה, כתוצאה מהנזק שמוריד את האחריות מהסיבה כזאת או אחר, אפילו אם לאתר או לנציגו החוקי היה ידוע על אפשרות תשלום פיצוי של הנזק הנ"ל. במקרה שהקונה לא מרוצה מרובריקה זו או אחרת באתר או מאחד התנאי ההסכם הזה, אנחנו מציעים לכם לפנות אלינו בדואר האלקטרוני בכתובת digimarketcoil@gmail.com ונעיין בבקשתכם בסבר פנים.

9.5 השירותים של התשתית המסחרית מסופקים כמו שהם (AS IS). בזאת אתם מבטאים את הסכמתכם שלא יהיו לכם טענות או תלונות כלפי האתר או נציגו החוקי בהתאם לאופי השירות, יכולותיו, הגבלותיו והתאמתו לצרכים שלהם ודרישותיכם.

9.6 בהתאם לחוק הגנת הצרכת במקרה שלא ניתן להטיל על יצרן / מייבא אחריות וסך העסקה עולה על 400 ₪ האחריות על ההזמנה תיקח על עצמה הישות המשפטית שמכרה את המוצר.

10. הבהרות משפטיות

חוק מדינת ישראל תקף על בקשות הלקוח והסכם זה. כל השאלות והעימותים הקשורים להסכם ידונו בבית משפט בעיר ראשון לציון, ישראל.

11. שאלות והבהרות

לכל שאלה ניתן ליצור אתנו קשר בכתובת digimarketcoil@gmail.com או לפנות למוקד שירות לקוחות בכתב דרך האתר, לחצו כאן.

להתקשרות בטלפון - 052-9708077

פנייתכם תטופל בשעות העבודה: בימים א-ה: מהשעות 9:00 – 18:00

** התקנון חודש בתאריך 01.05.2020